Q/A

Publicerad 2014-02-02 20:14:00 i Frågor & svar,

Här kommer tre väldigt sena svar på några kommentarer!
 
"Har ni två olika matteböcker eller va?" Svar: Egentligen har vi inte det men vi har haft det i cirkus två veckor för att vi jobbade parallellt med ett kapitel som fanns i båda böckerna. I fredags hade jag mitt sista prov på MA 1C så nu har jag bara en bok igen!
 
"du säger typ att du aldrig sminkar dig o så står du o gör det i videon?" Svar: Jag gör nästan aldrig det för jag trivs inte i smink och sover hellre lite längre. I videon fyller jag bara i mina ögonbryn vilket inte heller är så vanligt att jag gör! 
 
"Hur lägger du in musik i dina videos?:)" Svar: Jag gör mina videos i Videofyme-appen så jag lägger även in musik via den. För över musik från datorn till mobilen & sedan trycker jag på musikikonen som finns i VFM & då kan man välja låt! 
Jag och bästis på mattelektionen i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej